Blogarchief

woensdag 24 februari 2016

Onafgewerkt

Onafgewerkte teksten
Onafgewerkt leven
Onafgewerkte liefde

Ik heb u mijn hart gegeven maar gij vertelde dat het niet paste.
Het paste niet want gij wou niet dat het paste.
Gij hoorde uw eigen hart niet meer kloppen alleen nog maar het mijne.
Mijn hart was van ons maar nu is het weer van mij.

Gij wou meer en ik wou minder.
Gij wou alles en ik wou niets.
De liefde werd niet meer gevoed alleen nog maar leeggezogen.

Nu ik je niet meer hoor, vraag ik me af, of alles wel een reden had.
Jij, de liefde, het leven, mijn leven,  jouw leven, ons leven.
Alsof het in één keer uitgewist is.
Alsof jij niet meer leeft, al weet ik dat je dat nog altijd heel hard doet.
Jij besliste om ons leven te stoppen, dus het stopte.
Het stopte.

Onafgewerkte teksten
Onafgewerkte liefde
Onafgewerkt leven 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten