Blogarchief

maandag 30 november 2015

Het is niet dat ik je mis

Niet dat ik je mis.
Niet dat ik me afvraag hoe het nu met je staat.
Niet dat ik me afvraag waar je op dit moment bent.
Nee, geloof mij, ik wil niet weten of je nog denkt aan mij.
Ik wil niet bewijzen dat ik volmaakt gelukkig kan zijn zonder jou.
Ik ben dankbaar dat ik een tijd(je) deel mocht uitmaken van je leven.
Dankbaar dat ik me drie maanden geliefd mocht voelen.
Dankbaar dat alle zorgen eventjes minder groot leken omdat ik toch terug kon naar jou.
Wanneer we elkaar terug tegenkomen zullen we verder gaan waar we abrupt stopten.
Dan lachen we om het gemis dat niet was en drinken we op dan.
Net zoals een tekstcursor wacht tot er opnieuw geschreven wordt, wacht ik tot er opnieuw gesproken wordt.
Het is niet dat ik je mis.
Niet dat ik je mis.
Nee, niet dat ik je mis.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten